.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش مجدد قیمت نفت به مرز 116 دلار

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، قیمت جهانی نفت در حالی برای سومین روز متوالی افزایش داشته که میزان ذخایر انرژی آمریکا در هفته گذشته بیشتر از پیش بینی های اولیه کاهش یافته است .

بر اساس این گزارش ، قیمت نفت امروز با رشد 0.9 درصدی روبرو شده است . اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز گذشته اعلام کرد میزان ذخایر انرژی این کشور طی هفته گذشته بیش از 5.4 میلیون بشکه کاهش داشته است .

بر این اساس، رییس بانک مرکزی چین نیز تاکید کرد احتمال کاهش مجدد نرخ بهره بانکی و نرخ ذخیره قانونی در این کشور وجود دارد .

کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که احتمال اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر از سوی فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی زیاد است .

بر این اساس قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه اکتبر با 91 سنت افزایش به بیش از 98.17 دلار رسیده است . قیمت نفت سبک آمریکا روز گذشته نیز با 0.4 درصد افزایش به بیش از 97.26 دلار رسیده بود .

در بازار لندن نیز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اکتبر با 92 سنت افزایش به بیش از 115.83 دلار رسیده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : افزایش , نفت , دلار
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 شهريور 1391
نفت بشه هزار دلار یا بشه یک ریال برای ما قشر ضعیف جامعه فرقی نداره . خوش بحال سرمایه دارا. وقتی در یک اداره سبد کالای ماه رمضان به نیروهای رسمی تعلق میگیرد و به بقیه قراردادی ها نه یعنی ما مسلمان نیستیم نباید روزه بگیریم و ........................... چه برسه به نفت که خرما بر نخیل است و دستان ما کوتاه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.